<$BlogRSDUrl$>

19.1.05

Husets nye beboere!:-)
Der er flyttet to nye medlemmer ind på vores matrikelnr.
For det første har jeg købt en mellemstrikker:

Det er en Creative 70D, som jeg har købt hos Micorbis og som jeg håber at få megen glæde af.
I dag har jeg så endelig fået den samlet og stilt på plads i min lagerbutik, så jeg kan sidde og strikke omgivet af alt mit lækre garn. Hvilken fryd!!!

Og så må jeg også lige vise Jer vores nye kattekilling - Garfield:

Her har den allerede indtaget pladsen ved siden af Oliver i den store, bløde og varme kurv!:-)
Det går altså ikke ret længe af gangen. Oliver synes, det er noget pjat med sådan et pattebarn i huset - og Garfield er den værste utyske, man kan tænke sig. Han er overalt og er hele tiden ude på skrammer. Vi have helt glemt, hvordan det er at have små børn i huset!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?