<$BlogRSDUrl$>

25.1.05

Hvem vil bytte?
Jeg har gjort et fejlkøb i England. Jeg faldt pladask for dette garn og ringede derfor og forhørte mig om garnsammensætningen. Det kunne sælgeren ikke lige fortælle mig, men der var sjældent ret meget acryl i Sirdars blandinger, fik jeg at vide!!
Så impulsiv, som jeg er, købte jeg fluks et nøgle + et hæfte med opskrifter:

Det er farven til venstre, jeg har købt - den blommefarvede - og der er 400 gram garn i ét nøgle - nok til en voksen trøje!! I hæftet er der opskrifter på ponchoer, trøjer med rullekrave eller hætte, huer, tørklæder, luffer og toppe i flere udgaver.
Det er alt sammen meget lækkert og garnet skifter farve gennem hele nøglet - MEN jeg er altså allergisk overfor acryl!:-(
Garnet består af 74% acryl + 14% uld + 12% polyester. Det ser ud som frotté og føles nøjagtigt som det blødeste fleece - men JEG synes, det er afskyeligt at røre ved!!!
Jeg ved godt, at jeg er underlig, men jeg kan altså bare slet ikke tage det!:-)
Er der én derude, der har lyst til at bytte med noget andet? Eller måske købe garn + opskriftshæfte af mig? (Det koster 400,- kr. incl. fragt!) Send en mail til markno@mail.tele.dk, hvis du er interesseret.

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?