<$BlogRSDUrl$>

15.1.05

Januarstrømperne er færdige!:-)
De første par strømper fra

er nu helt færdige og klar til brug:

Jeg har 48 masker på pinde nr. 2½, Susan!:-)
Jeg har nu strikket dette hele par + 3 enlige strømper i Mexiko Clown Color i år, så jeg holder da mit nytårsfortsæt, hvad strømperne angår. (Men det plejer jeg nu også! - Et par om ugen i snit er normalt for mig!!)
Udover dette strikker jeg videre på Charlotte's Web Shawl, Meadow Flower Shawl og endnu et bindesjal i Bébé LANG. Hvert sjal får lige et par pinde i ny og næ!:-)
Men nu vil jeg alligevel i gang med et par trøjer. Jeg er af den type, at jeg har det godt med mange valgmuligheder. Det er bestemt processen, der er vigtigt for mig. Det betyder ikke så meget, hvornår tingene bliver færdige! Men jeg kan lide at vælge strikketøj efter humør - så derfor!:-))

Og nu til en opfordring - mangler du garn eller tilbehør, så køb det i morgen hos Markno Design, for den 16. januar går 10% af omsætningen til Sydøstasiens børn. Samtidigt med er det sidste frist for at byde på mine auktionsstrømper, hvor HELE beløbet går ubeskåret til SOS Børnebyernes hjælpeaktion for de mange forældre- og hjemløse børn, der skal videre med livet i så trygge omgivelser som muligt!
Hjælp med at støtte!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?