<$BlogRSDUrl$>

1.1.05

Årets første strik!:-)
Tra-la-laaaah - jeg er begyndt på Charlotte's Web Shawl:

Dette er første farve og første blondesektion. Nu skal jeg skifte til farve 2 og strikke stiftevis 2 pinde med farve 1 og 2 pinde farve 2, inden jeg skifter helt til farve 2. På den måde får jeg en glidende overgang uden skarpe kanter. Ret smart, synes jeg!!
Det tog mig lige lidt tid at få mønsteret ind i hovedet - men nu fungerer mit stakkels hovede jo heller ikke, som det plejer. Jeg er stadig "på gyngende grund" på grund af en virus på centralnervesystemet. Det er ret så belastende, skulle jeg hilse og sige!!!
Angående Koigu - så er det bare SÅ lækkert at strikke med - GUF garn!:-)
Men desværre for dyrt til butikken!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?