<$BlogRSDUrl$>

25.2.05

I sne og slud skal posten ud!
Men det kom den altså ikke i går!:-(
Til gengæld er der en klog mand eller kone, der har sagt - at der kommer noget godt til den, der venter. Og det skal jeg da lige love for, at der gjorde i dag:

20 bundter af Nanna's 123 Silk Tweed. Åh, hvor ser det dejligt ud!:-)
Og som om det ikke var rigeligt, fik jeg også lige dette her:

Ægte Kathe-Noro-garn lige i mine yndlingsfarver!:-)
Det er noget, jeg har byttet mig til hos Kathe - og hun har selv farvet og spundet det - dygtige kvindemenneske!:-))
Jeg får til en hel trøje - dette her er bare til en strikkeprøve. Er jeg ikke bare heldig?

Jeg har også gang i noget listigt:

Hvad mon det nu skal blive til? Nye bukser? Nej, næppe - men hvad så?
I kan jo følge med hen ad vejen - så går der nok et lys op for Jer!:-)

Jeg er i smaddergodt humør for tiden. Der kommer så mange nye dejlige garner hjem til butikken i disse dage. Alle disse skønne farver virker næsten som speed på min organisme. Og der er mere på vej!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?