<$BlogRSDUrl$>

6.3.05

Den enlige strømpes forbandelse!!
Kender I det med at love sig selv højt og helligt, at i år vil jeg strikke udelukkende hele par strømper?
Det var jo netop det, jeg havde aftalt med mig selv omkring årskiftet - men holder jeg det? Niksen biksen, gør jeg ikkenikkenej!:-(
Men det er altså også bare fordi, at jeg får så mange nye spændende strømpegarner ind af døren hele tiden!!! I går fik jeg 26 nye af slagsen - og jeg måtte jo lige prøve at få én af dem på pindene, ikke sandt? Den ser sådan ud:

Skøn farve, ikke sandt? Den minder mig om sommersorbetis - uhmmmmmmm......

Og nej - der er endnu ingen, der har gættet, hvad mit dominostrik er til!:-))
Det går langsomt fremad - og pludseligt er det færdigt!!
Gå lige ind og tjek mit dukketøjsgalleri - der begynder at komme billeder på væggene!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?