<$BlogRSDUrl$>

2.4.05

Adskil firmaet fra privaten!!!
Denne sætning stod pludselig på TV-skærmen forleden aften, hvor jeg sad og fladede ud med mit strikketøj efter en lang og travl dag! Det var i programmet: Vind over hverdagen på TV2. Programmet handlede om et par, der drev et internet firma hjemme fra privaten (just like me!) og de fleste sad nok og morere sig over, at der var varer OVERALT!!! Men sådan ser der også ud her - min lille lagerbutik bugner, mit nye lagerlokale bugner, i TV-stuen står der kurve og kasser med garn, i spisestuen (hvor min mand også har hjemmekontor) ligger der dyngevis af pakker med ordrer, der er parat til at blive sendt eller afventende ordrer, hvor der mangler noget, i køkkenet står der 2-300 papkasser, i kælderen er der papkasser i 2 rum + en masse garn, stof og tilbehør, i soveværelset og i et loftrum er der tomme papkasser fra gulv til loft klar til at putte varer i - OG VI KAN OVERHOVEDET IKKE HAVE GÆSTER!!!!!
Så nu har jeg bestemt, at det skal være slut - jeg vil også have firmaet adskilt fra privaten!:-)
Pengepungen siger nej til et større hus - så UD med en stor del af lageret!!!
Jeg ER på vej - jeg holder UDSALG i denne uge - så kig endelig forbi butikken!:-)
Det er bare SÅ svært at lade være med at købe kassevis af nye garner ind, når jeg nu hele tiden bliver fristet af fabrikkernes nyeste påfund. Og det bliver jo ikke lettere af, at jeg også er grossist og skal tage 200 kilo hjem af gangen, vel?:-)
Nå, lad os nu se, om det lykkes mig at få styr på bare et par rum, så de bliver 100% private!:-)
Og prøv lige at se, om I kan få øje på min computer og min kontorstol bag dette bjerg af nye sommergarner:


I skal også lige se et billede af min dejlige hemmelige ven gave, som jeg har fået af Malle i Californien:

Skønne allergivenlige kropsplejeprodukter. TUSINDE tak, Malle!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?