<$BlogRSDUrl$>

11.4.05

Garfield på tigerjagt!
Vores lille killing er ved at blive stor:

Her er den i fuld gang med at kanøfle tigerdyret, som er dens allerkæreste legetøj. Den sover endda med den om natten!:-)
Det er åbentbart et kanøflegen, som Garfield deler med Gry. Hos hende er det bare en frø, det går ud over!:-))

Jeg håber, jeg er ved at være rask nu. Det har været en slem omgang med høj feber og en blytung krop. Jeg har overhovedet ikke orket at strikke!:-(
Nu er jeg så småt ved at komme i omdrejninger igen. Jeg er startet på en taske i Scala stigegarnet til Kathrines gallakjole. Det er jo på fredag, at den store fest finder sted, så jeg må rubbe mig lidt!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?