<$BlogRSDUrl$>

28.4.05

Hallooooooooh - er her nogen?
Jo-jo, der er skam liv i mig endnu!:-)
Men den sidste uges tid er blevet brugt på at hjælpe min datter og kommende svigersøn med at planlægge de sidste detaljer vedrørende deres bryllup.
Der er meget, der skal klappe, når der kommer over 70 gæster fra Sverige, Italien, Holland, Canada - og selvfølgelig alle egne af Danmark!
Det bliver spændende om dette internationale bryllup forløber, som vi håber. De stakkels fluer på væggen bliver i hvert tilfælde ganske øre af alle de mange sprog, der kommer til at summe i luften!:-)
Næste projekt er brudekjolen - men jeg har beordret min datter til at tage et par kilo mere på, for ellers vil jeg ikke sy den. Hun er ALT for tynd!!

I næste uge får jeg en smule kvalitetstid for mig selv. Gemalen tager til Ungarn og Slovakiet, Lise tager til Australien og New Zealand og svigersønnen tager hjem til Canada. Så der er bare Kathrine, katten Oliver og jeg herhjemme på fortet. Mon så ikke jeg kan afse lidt tid til at STRIKKE? - Eller spinde af disse flotte uldhjul:

Det er Birthe P., der har været i gang med at farve til mig. Er de ikke bare overlækre? Jeg nænner næsten ikke at tage hul på dem!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?