<$BlogRSDUrl$>

8.4.05

Lukket på grund af sygdom!
Har her været de sidste par dage. Jeg blev lige slået ned af en grim omgang ondt i halsen,voldsom hoste og høj feber. Og det ligner mig bestemt ikke at fejle sådan noget!!! Men nu er det altså også nok - jeg gider ikke være så uaktiv længere. Det er jo ikke til at holde ud - og jeg får stress af at lave ingenting!:-)

Kathrines kjole er næsten færdig. Hun har selv syet 100-vis af rosa og pink perler på - og nu mangler vi bare at sy foeret fast og sy et bånd fast om hoften. Så er hun klar til galla. Jeg har fået billedforbud til på fredag, hvor hun er blevet stylet rigtigt op - men I kan tro, hun bliver flot i den kjole!!

Her er den anden byttekasse så retur:

Tigergarnet og den søde fårenøglering øverst i pakken var en gave til mig fra Anne Stange. Endnu engang TUSINDE tak Anne!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?