<$BlogRSDUrl$>

22.5.05

Fredagsstrik!
Jeg har besluttet at bevise, at jeg dagligt overholder min plan, så derfor kommer der fortløbende billeder af mine fremskridt - her mine fredagsstrømper:

Det er ét af nøglerne fra byttekassen - et ældre nøgle Fortissima - men sikke nogle skønne farver!!!

Lørdagsstrik!
Min datter Lise er lige kommet hjem fra New Zealand - og med sig bragte hun disse herligheder:


Da lørdag jo en min "fritvalgsdag", måtte jeg straks kaste mig over det papegøjefarvede valkegarn og kreere sådan en NZ-sutsko:

Den ser overmåde fjollet ud - men bare vent til den har været en tur i vaskemaskinen!:-)
De øvrige garner er kidmohairbouclé til et sjal og merinobouclé til en hue - rigtig dejlig pakke at få!! Jeg må sige, at jeg har opdraget Lise godt!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?