<$BlogRSDUrl$>

19.5.05

Hemmelig-ven-gave med posten i dag!:-)
Se lige denne skønne pakke, jeg har fået fra en hemmelig ven i Bruxelles.
Tusinde tak skal du have - du kære MEGET hemmelige ven!!
Jeg kan nemlig ikke læse hele navnet uden på pakken, men der står A. Vuorik..... og der var ikke noget brev med, så jeg føler mig lidt lost!:-)
Hov - nu har jeg fået hjælp af Tina Hult. Pakken er fra Anne, så nu kan jeg få sagt pænt tak for dette her:

Er det ikke flot? Jeg TROR det øverste bundt er 100% alpakka - og at det andet er 100% bourettesilke - men jeg er ikke helt sikker. Men de skønne knapper er i hvert tilfælde ægte perlomor!:-)
Ih, hvor ER jeg glad for denne pakke - lige mine yndlingsfarver - og så ren luksusgarn!! DEJLIGT!:-))

Og Vivan - det kan godt være, at månen er lavet af grøn ost - men jeg overholder skam min plan. Se hvor langt jeg nåede på mit skulpturelle strukturstrik i går:

- et færdigt forstykke! Så kom ikke her!:-)
I aften skal jeg montere en baby bodystocking - det er straks værre. Jeg HADER at montere!!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?