<$BlogRSDUrl$>

10.5.05

Jeg havde Strik-In den 050505!
Det var en skøn dag, der startede med dejligt solskin - men det begyndte at regne, inden gæsterne kom - så slut med at planlægge, at folk kunne sidde udendørs!:-)
Altså måtte 25 personer presses ind i vore to små stuer sammen med hastigt voksende bunker af garn (som deltagere hamstrede inde i butikken!)
Stakkels Lærke var på et tidspunkt ved at brænde helt sammen - det samme var PBS-betalingssystemet!:-))
Nå, men jeg nåede lige at tage et par enkelte billeder før mit kamera stod af:

Dette er før billeder - FØR alle havde sat sig - og FØR borde, stole og gulv blev dækket af kaffe/thékopper, garn, strikketøj, bøger, blade m.m.
Læg mærke til Hanne V's fantastiske dominobukser!!!

Jeg fik nogle dejlige gaver, som Gry straks bestemte sig for at passe på:

Læg i øvrigt mærke til den smarte rejsestol, som lige kunne hægtes på bordet. Sådan én ville jeg gerne have haft, da mine børn var små!!
Og nu vi taler om Gry - ja, så fik jeg jo lov til at beholde hende lidt her i Lemvig, så hun blev straks ophøjet til skrivebordspynt:

Så kunne hun ligge der og pludre, mens jeg besvarede mails m.m.
Er hun ikke bare dejlig?

TUSINDE tak til alle Jer, der kom helt til Lemvig og gjorde mit Strik-In til en dejlig oplevelse - og tak for blomster, chokolade, sæbe, garn og taske!:-)
Og NU er trætheden også ved at være på retur - for det er godt nok hårdt at rydde så meget op, at her er plads til 25 personer. FNIS....

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?