<$BlogRSDUrl$>

20.5.05

Strik for regnskovens truede dyrearter!
Nu varer det ikke længe, før vi får den nye Opalkollektion Animal til landet.
Wolfgang Zwerger har designet en kollektion, hvor min. 5 kr. for hver eneste solgte nøgle garn går direkte til Projekt Red Regnskoven.
Jeg har tigget de sidste spolerester fra prøveoptrykket, så jeg kan få lavet nogle modeller inden garnet kommer til min butik. Jeg har planer om en babystartpakke blandt andet fyldt med søde dyremodeller til nuttede menneskebørn.
Første model er en baby bodystocking, som nu kun mangler at blive presset og puttet på en levende model til fotografering. Men I kan smugkigge her:

Dette garn er Flamingogarnet - jeg ville ellers den skulle hedde Pink Panther - men sådan nogle findes ikke i regnskoven, siger de kloge. FNIS....

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?