<$BlogRSDUrl$>

25.5.05

Tjek lige dette yndige barn!
Her kommer en meget ung udgave af undertegnede:

Er det ikke bare en nuttet unge?
Mine børn siger godt nok, at mine mundvige også vendte nedad dengang - så jeg er nok født sådan!!! (Frække unger!)
Nå, men hvorfor viser jeg nu dette billede?
Jo - dels for, at det er 50 år gammelt - dels for, at strikket på billedet er supertrendy lige nu - og dels fordi, jeg næsten er færdig med en spencer i samme stil. Jeg mangler lige at hækle en kant og brodere en masse blomster - så skal der nok komme billede!:-)
Læg i øvrigt mærke til de flotte strømper med hulmønstre - og det fantastiske, broderede pudebetræk. Jo, min mor var og er en meget dygtig strikker og syerske!!

Og jeg overholder altså stadig min strikkeplan. Jeg har bare ikke tid til også at fotografere alle de små fremskridt. Det bliver vist også lidt for kedeligt i længden. Så hellere fremvise de færdige ting.
Men jeg er godt i gang med 2. forstykke på skulpturstrikcardiganen - de New Zealandske sutsko er færdige - og strømperne vokser, som de skal.
Det kniber godt nok MEGET med tid til at strikke hver dag - for jeg har susende travlt med at søsætte min nye luksusafdeling i firmaet - Créme de la Créme. Det er meget, meget spændende at vente på de mange sendinger med udsøgte gufgarner - de første kommer ind sidst i denne uge og i begyndelsen af næste!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?