<$BlogRSDUrl$>

4.6.05

Bevisførelse!:-)
Nu er dagen vist kommet til at vise et par billeder af nogle af mine arbejder.
Allerførst de færdige NZ-sutter:

Og jo - de ser lidt små ud - de fik lige lidt for meget i vaskemaskinen!:-)
Men heldigvis er der et par børn i familien, der sikkert kan passe dem.

Dernæst har jeg strikket minispiralstrømper til at matche min baby body stocking:

Er de ikke søde? Her strikket i Flamingogarnet!

Og så var det jo min strømpedag i går - så jeg måtte lige slå op til de fine Crusoe Socks fra webstrikkernes sokkeklub:

De bliver da rigtigt gode strikket i Supersock Merino. Det ser jo nærmest vævet ud!

Til sidst vil jeg lige vise et billede af mit opspolede Kauni effektgarn:

Sikke nogle flotte nøgler, det giver!:-)
Jeg skal i gang med at strikke en trøje i denne flotte farve. Jeg har lavet strikkeprøver i dag og maskeudregninger, så jeg er klar til at gå i gang næste lørdag - hvor det jo er min frit-valgs-dag!:-)
Så jo - jeg når skam også at strikke ind i mellem arbejde og behandlinger.
Men NU skal jeg til 50 års fødselsdag - så ikke mere strik for i dag!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?