<$BlogRSDUrl$>

11.6.05

Den hårde kerne!:-)
Kun de allersejeste vikinger mødtes til WWKIPD i Lemvig i dag:

Men I aner slet ikke, hvad I gik glip af - for vejret var pragtfuld - og omgivelserne upåklagelige - se selv:

Vi kunne endda sidde med bare arme de meste af tiden!:-)

Og hvad strikkede vi så på? Jo mor Inger begyndte på en slåom-bluse i Apollo bomuldsgarn, Annette strikkede på Mermaid nr. 2, Bente strikkede cardigan af Silk Tweed og Sari Silk - og jeg? - jamen jeg strikkede overhovedet ikke!! For jeg hæklede!:-)
Foranlediget af denne blog måtte jeg altså bare afprøve teknikken i Opal Petticoat - og her ser I det første spæde resultat, som jeg har besluttet skal blive til et barnevognstæppe:

Det er da sjovt, hvad man engang imellem får foræret, når man arbejder med selvmønstrende garner!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?