<$BlogRSDUrl$>

24.6.05

Min dejlige fødselsdagsgruppe har givet mig en rok!:-)

Er det ikke ganske enestående?
Og der er 4 spoler, stativ, karter, 2 kurve og en sæk lækre spindefibre med!!
Det er fantastisk - intet mindre!:-)
Jeg kan slet ikke få armene ned og går rundt med et saligt smil om munden.
TUSINDE TAK til Jer i fødselsdagsgruppe 4 - det er den bedste overraskelse, jeg har fået i mit liv!!!!!
Og hvorfor har jeg så fået den idag, når det først er min fødselsdag på mandag?
Jo, her er altså tale om et komplot - og en udelukkelse af min person fra en vis sokkegruppe. Og jeg har overhovedet ikke opdaget det!:-))
Men altså Pia Toft lukkede sokkeklubben af for mig og så gik den livlige korrespondance om at få rokken afprøvet, købt hjem, transporteret til diverse personer, for til sidst at ende hos Lisette, der ville besøge mig i dag!
Og det alt sammen for at glæde en halvgammel kone med hang til spindefibre!!:-)
Midt i det hele kom min mand hjem og han udbrød: "Den har du da også ønsket dig lige så længe, jeg kan huske!" Så I kan nok forstå, at jeg er jublende lykkelig lige ud.
Jeg har haft 2 rokke før, men at denne her er en ægte Ashford rok fra New Zealand, gør jo glæden dobbelt stor.
Den kommer til at stå på hæderspladsen i den fine stue!:-)

Og så må jeg jo heller ikke glemme, at jeg fik besøg af Susan Udstad i dag. Lisette, Susan og jeg slog os ned til en hyggesnak på terrassen i et par timer. Tusinde tak for sidst begge to. Jeg håber, I kom godt hjem!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?