<$BlogRSDUrl$>

13.7.05

4 dages arbejdsuge!
Effekten af min nu veloverståede ferie var til at tage at føle på.
Det var i den grad så befordrende for mit helbred, at jeg har besluttet at lægge mit liv om!!!
Fremover vil jeg arbejde mandag og tirsdag - holde fri hver onsdag - arbejde torsdag og fredag - og igen holde fri i weekenden. SÅDAN!!!
Jeg vil så bestræbe mig på at efterleve begrebet Simple Living og skære ned på unødvendige ting, så den manglende indkomst opvejes af et lavere forbrug.
Og hvad har jeg egentligt brug for for at være lykkelig? - Udover garn selvfølgelig - som jeg jo har MASSER af!:-)
Min fysioterapeut var helt oppe i skyerne over, at vi endelig havde fundet løsningen på mine helbredsproblemer - jeg skulle bare sendes 4 dage til Læsø i telt og en uge til Skagen på cykel - så var den i vinkel!:-)
Men da det jo ikke passer ind i vores hverdag at gøre det hver måned, må jeg prøve at skabe en tilværelse, der giver mig så megen afslapning som muligt - og det håber jeg, at ovennævnte model vil gøre. Det er i hvert tilfælde et forsøg værd!!

Og jeg er allerede startet med at holde fri i dag. I formiddags sendte jeg bud efter min lille niece Johanne på 3½ år og så har vi rigtigt råhygget med at klippe påklædningsdukker ud (Bamse og Dukkelise) - og lave et papkassehus, som de kunne bo i. Johanne ville også lære at strikke - men det ville den 3½-årige motorik altså ikke være med til. Så gik det bedre med at hækle en snor med lidt hjælp fra Faster!:-))
Og nu sidder jeg så og ser Tour de France, mens jeg strikker strømper i Supersock Merino. Jeg elsker bare det garn - der er overguf, er det!!
Mere om min ferie på et senere tidspunkt - for nu begynder det at blive spændende i fjernsynet!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?