<$BlogRSDUrl$>

28.7.05

Det kræver sin kvinde at være sygemeldt!:-)
Lige i disse uger misunder jeg Jer, der har et almindeligt 9-4 job - for I har det uendeligt meget lettere, når lægen sender Jer hjem med en sygemelding.
Jeg derimod blev i går sendt hjem med besked på IKKE at arbejde overhovedet i de næste 3 uger!!! Meeeeeennnn..... hjemmet her er altså også min arbejdsplads, hvor jeg har min butik og hvor folk er vant til at droppe ind efter forgodtbefindende og hvor telefonen ringer MANGE gange om dagen og der vælter et bjerg af e-mails ind med forespørgsler om ditten og datten.
Nu må jeg så bede om hjælp - vær søde at respektere min sygemelding - lad være med at ringe og maile - det er MEGET fint, at I sender ordrer gennem butikken - det er der andre, der tager sig af - men vent 3 uger med at spørge mig om noget.
Vil I spørge "pakkeriet" om noget - så skriv det under bemærkninger på ordresedlen.
Tusinde tak for forståelsen!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?