<$BlogRSDUrl$>

25.7.05

Stress-ramt igen!
På trods af en dejlig og afslappende ferie og alle gode intentioner om at gå langsomt i gang med arbejdet - ja så er jeg altså helt oppe under taget på grund af stress for tiden. Helbredet er ikke det bedste, så jeg har ikke det overskud, der skal til for at få det hele til at glide problemfrit!
Mit immunforsvar er bare helt i bund - så jeg pådrager mig den ene infektion efter den anden. Nu har jeg haft feber sådan on and off i et par uger. Det er altså ret så anstengende, skulle jeg hilse og sige!!
Og oveni det skal jeg jo så lige sy min datters brudekjole, arrangere et stort bryllup og drive firmaet alene, fordi mine medhjælpere er på ferie! GISP!!!
Og jeg har slet ingen overskud til at strikke. Det er jo ellers så dejligt afstressende!:-)
Jeg har dog lavet denne alpakkatrøje færdig:

Den er blevet rigtig god, hvis jeg selv må sige det.
For at pynte lidt på den enkle model lavede jeg lige et par bidder hulmønster. Fiks lille detalje, ikke sandt?
Trøjen er strikket i Atacama Alpaca farve M34. Det bliver mit foretrukne garn dette efterår. Det er SKØØØØØNT - på alle måder!!
Ellers har jeg rivende travlt med at lægge nye varer ind i Créme de la Créme afdelingen.
I dag er der kommet Possum Lace og Suri Lace Alpaca med tilhørende strikkekits.
Og desuden er der kommet 10 KÆMPE kasser trendgarner fra LANG Yarns i Schweiz - som jeg også skal i lag med!:-)
Det er bestemt ikke kedeligt at være garnmamma - kun lidt hårdt for helbredet!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?