<$BlogRSDUrl$>

15.8.05

De første billeder fra en vidunderlig dag!
Så er Lise og Aarons store dag pludseligt forbi. Alle de mange (og til tider anstrengende) forberedelser har båret frugt. Vi havde et vidunderligt bryllup i lørdags!!!
Her kommer en lille billedkavalkade - mens vi venter på de professionelle billeder:

Parret udenfor kirken, hvor Lises kolleger havde lavet espalier med danske og Canadiske flag. (Lise er rejsekonsulent hos My Planet og sælger blandt andet rejser til USA og Canada!)

Lise med Best Man og to af brudepigerne - og et nærbillede af kjole og brudebuket.

Lise og storebror Thomas.

De tre yndige brudepiger - det er Aarons to søstre på hver side af vores yngste Kathrine.

Kathrine og Mads - måske det næste brudepar?

Som I kan se, er man da et skarn, hvis man ikke er lykkelig og glad for sådan nogle smukke børn og svigersønner - ikke sandt?
Vi havde som sagt en rigtig dejlig dag - men jeg vil indrømme, at jeg ville ønske at omstændighederne havde været anderledes, så jeg ikke skulle holde bryllup for min datter efter 3-4 ugers sygdom. Det er en dårlig cocktail!!
Nu vil jeg 100% koncentrere mig om at blive rask - så jeg kan komme i gang med at arbejde igen hurtigst muligt. For jeg elsker at tulle rundt i mit lille firma og gramse på garn dagen lang!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?