<$BlogRSDUrl$>

30.8.05

Jeg er helt rundt på gulvet!!!
Ja, jeg sidder altså her og kan hverken finde ud af det ene eller det andet.
Det vælter ind af døren med nye spændende garner - og jeg vil bare strikke af dem alle sammen på én gang!!!!
Det går jo ikke - men jeg kan slet ikke vælge - og desuden har jeg i forvejen gang i 1000 ting, som jeg burde lave færdigt, før jeg begynder på noget nyt!
Jeg hiver det ene farverige nøgle af op kasserne efter det andet - og de bliver aet alle sammen. GUF, for en fest her er!:-)
Nå, men nu er I sikkert ved at være nysgerrige - og jeg kan da starte med at fortælle, at der er kommet
8 forskellige uld/alpakkagarner - multifarvet til vamsede trøjer, huer og tørklæder
12 forskellige Limbo Mexico til trøjer
6 forskellige Big Mexico til tykkere trøjer
2 forskellige uldgarner til vamsetrøjer, tasker eller lignende
3 Mexico strømpegarner
Limbo og Big Mexico er indfarvet i de allerbedste Mexico strømpegarnsfarver - f.eks. den pink og turkise Mexico Happy Wollness, 3 af Best of Mexicofarverne samt den meget solgte Mexico Tweed.
Så nu skal der laves trøjer, der matcher alle yndlingsstrømperne!:-)

Jeg skal nok skynde mig med at få garnerne lagt ind i butikken - men jeg skal lige være færdig med at ae først!!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?