<$BlogRSDUrl$>

27.9.05

En dejlig følelse!:-)
Efter en laaaaaang dag ved computeren med masser af oprydning i webbutikken, kan jeg nu se frem til, at det i morgen er min FRIDAG!:-)
Åh, hvor skal jeg sove godt og bare tænke på at nyde dagen i morgen!!!
Jeg tror, jeg vil tage en tur ud i sommerhuset og spise frokost med mine forældre. Jeg har forsømt dem lidt på det seneste, fordi jeg har haft så travlt med at få afviklet mit engrosfirma.
Jeg skal helt bestemt have smuglet lidt strikketøj med i tasken - for jeg trænger til at sidde og kigge ud over vandet og strikke i ro og mag!:-)
Jeg er så småt begyndt på julegaver til store og små i familien. Der bliver mange bløde pakker i år - har jeg bestemt! Dels fordi, jeg elsker at strikke noget brugbart - og dels fordi, jeg er træt af at købe legetøj, køkkenting, gavekort og CD'er!:-)
Jeg faldt over dette sjove tørklæde i strømpegarnsrester i dag - og den slags vil jeg have fabrikeret nogle stykker af!!
(Det er indlægget fra den 22/9, det drejer sig om!)
300 masker og en lang rundpind nr. 3 - og så er det ellers retstrik derudad med alle stumperne i restekurven!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?