<$BlogRSDUrl$>

5.9.05

Strik din indre kringle ud!:-)
Mit liv er lidt kringlet for tiden - og hvad sker der så?
Jeg strikker kringlede snoninger på må og få!
Har jeg en plan med det? Nej overhovedet ikke.
Jeg strikker bare for at strikke og jo mere indviklet det bliver - jo mere må jeg koncentrere mig 100% om det. Det er det rene terapi. Det får mig til at slappe af.
Faktisk så meget, at jeg er begyndt at ændre adfærd. Før var det utænkeligt, at jeg kunne tillade mig at holde fri midt på dagen - nu smækker jeg låget til computeren i og springer på cyklen, når jeg får lyst!:-)
Det betyder, at jeg er begyndt at nyde andet end mit elskede arbejde. Jeg finder det yderst underholdende at cykle rundt i byens villakvarterer og kigge på andre folks huse og haver. Tænk - det har jeg aldrig gjort før!!!
Og det er SÅ sjovt!:-)
Og om aftenen tager jeg strikketøjet og strikker snoninger og perlestrik. Det er blevet en hel besættelse. Mine omgivelser er besat af SUDOKU - og det HAR jeg også prøvet. Men det, der giver mig den indre ro er mine snoninger. Jo mere skæve og skøre - jo bedre!:-)
En af dagene kommer der ganske sikkert et par billeder. Men lige nu gider jeg ikke fotografere. Det er processen, der er vigtig - ikke resultatet!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?