<$BlogRSDUrl$>

24.9.05

Strømper og sko - en trøje eller to!:-)
Her kommer et lille smugkig på, hvad min nye web shop kommer til at handle med.
Først og fremmest glæder jeg mig helt vildt til at præsentere de helt fantastiske veludførte og overmiljøvenlige sko og støvler fra El Naturalista i Spanien!
Skoene er udført i det lækreste læder, der er garvet i olivenolie og indfarvet med naturens egne plantematerialer. Alle såler er i rågummi og støbt, så de støtter dine fødder bedst muligt.
Her er et udvalg af nogle de modeller, jeg har valgt i første omgang:

Jeg vil imidlertid gerne have hjælp til at vælge det helt rigtige sortiment til min kundegruppe - så hvis du har lyst til at give dit besyv med - så se 2005-modellerne her - og send mig en mail på info@markno.dk og fortæl, hvilke modeller og farver, du mener jeg skal tage på lager. Tusinde tak for ulejligheden!:-)
Udover fodtøjet fortsætter jeg naturlig vis med at sælge garn til strømper, trøjer, huer, sjaler m.m. Blandt andet vil jeg være lagerførende med Vivians nye Opalkollektioner!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?