<$BlogRSDUrl$>

12.10.05

Åååååååhhhh - jeg er så glad i dag - tra-la-la, tra-la-la......
Mine inderste drømme er blevet hørt - jeg har fået lov til at forhandle det lækreste luksusgarn i verden - nemlig dette:

100% superfine Alpakka i hele 30 skønne farver til pind 3-3½
og dette:

55% babyalpakka + 22% superfine Alpakka + 23% silke i 12 guffefarver til pind 4-4½.
Åååååhhhhh, hvilken jubel det er!:-))
Garnet kan også strikkes sammen med en tråd af hver til meget vamsede og overvarme vintertrøjer. Så fåes det simpelthen ikke bedre!!!
Og det er alt sammen fordi, jeg nu også åbner en fysisk butik i Lemvig med faste åbningstider. Sikke en tillægsgevinst!:-)

Og som om det ikke er nok - så har jeg modtaget en smuk webstriknål fra Kathe i dag:

Jeg må være født under en heldig stjerne!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?