<$BlogRSDUrl$>

29.10.05

Nederdel Striksammen er en realitet!:-)
Der har været mange, der har lyst til at være med - dejligt!:-)
Jeg er i fuld gang med at lave inspirationsark til alle deltagere. De bliver sendt til Jer pr. mail søndag den 6. november sammen med mine anvisninger på, hvordan man strikker en nederdel efter mål. Jeg skal nok guide jer igennem hele forløbet. Men kan allerede nu røbe, at nederdelen strikkes oppefra og ned. Der er mulighed for helt klassiske modeller eller modeller med spræl - altså noget for enhver smag.
Deltagerne vælger selv sine materialer - men jeg vil selvfølgelig komme med nogle forslag til garner, der understøtter den valgte model.

Ellers går tiden med at lade være med at strikke. Prinsetæppet som lynprojekt har trukket tænder ud. Jeg har betændelse i hele min venstre skulder - og det gør AVS - vil jeg lige indskyde!!
Jeg må vel snart lære ikke at strikke mere en 2 timer hver dag - mon ikke?
Opskrift og garnkits på prinsetæppet er klar - du finder dem lige her. Jeg strikker i mine nye Alpakkagarner - og det er bare GUF!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?