<$BlogRSDUrl$>

27.10.05

Tema Striksammen!
Jeg har besluttet, at der skal ske noget sjovt her i min blog. Jeg vil starte nogle Tema Striksammen'er, hvor jeg vil opfordre folk til at strikke med på forskellige ting og sager.
Min første opfordring går på en Nederdel Striksammen!
Jeg elsker strikkede nederdele - de er bare så seje sammen med lange støvler - eller korte støvler og lange hjemmestrikkede strømper!:-)
Desuden bebuder de udenlandske trendsettere, at strikkede nederdele bliver meget trendy denne vinter!
Jeg har en masse idéer til modeller - og vil vise dem her i bloggen, hvis der er nok, der har lyst til at være med. Du kan tilmelde dig på markno@mail.tele.dk.
Første tema går i luften søndag den 6. november.
Kom frisk - vi skal hygge os de lange, mørke vinteraftener!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?