<$BlogRSDUrl$>

12.11.05

Abstinenser - det er hvad jeg har!!!
Nu er det 12 dage siden, jeg sidst har strikket!!!!
Og det varer længe endnu siger min fysioterapeut!:-(
Jeg har simpelthen fået en omgang ondartet betændelse i hele min venstre skulder og langs kravebenet. Det gør forbandet ondt - og jeg er SÅ rastløs og temmelig utålelig for mine omgivelser. Jeg må INTET lave med min venstre arm - absolut intet!!
Jeg er bare lidt fatsvag - for jeg kunne da ikke forstå, at det gjorde ekstra ondt i forgårs efter aftensmaden. Ved I hvad mor her præsterede? Jo, jeg stod skam og formede 76 kødboller glad og fro - for lave mad, det er da INTET!:-))
AV, min arm!!!
Det værste er, at al den energi bliver brugt på at købe ind hos diverse leverandører - for at tale i telefon er da INTET, ikke sandt? Så jeg køber ind og køber ind og fylder huset med lækre sager - men nu kan vi snart ikke være her længere!:-)
Jeg glemmer bare, at jeg sidder med røret i venstre hånd og skriver aftaler ned med højre.
AV, min arm!!!
Nå, men så kan jeg da besvare mails. Men godmorgen! - Det går jo heller ikke med én hånd. Det tager alt for lang tid. Som f.eks. dette indlæg!:-))
Jeg glemmer det hele tiden - og vups er venstre hånd i sving.
AV, min arm!!!
Hvad i al verden skal jeg dog få weekenden til at gå med?

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?