<$BlogRSDUrl$>

19.11.05

Jeg tjekker lige ind...
... for at fortælle, at det nu er 18 dage siden, jeg sidst har kunnet strikke!!!
Abstinenserne er ved at tage overhånd og hysteriet breder sig!:-)
Jeg fik en masse gode råd om at få tiden til at gå med at kigge i diverse magasiner og bøger - MEN det bliver det jo meget værre af - for der er hele tiden noget, jeg får lyst til at prøve af!:-(
Og at der kommer nye garner til butikken, bliver det jo ikke spor bedre af - dem vil jeg jo også helst have på pindene med det samme. Min bedste veninde siger endda, at mine nye Rosewood pinde bare er de bedste redskaber, hun nogensinde har haft i hænderne - og jeg har slet ikke kunnet prøve dem selv!:-(
Det værste er, at der slet ikke er udsigt til en bedring på denne side af jul - så alle julegaveplanerne går i vasken - og jeg må ud og købe mig fra det i år. ØV - siger jeg bare - nu havde jeg glædet mig til at strikke til store og små!:-(
Jeg må intet lave med min venstre arm - så jeg har rigtigt fået folk i arbejde med oprydning på lageret, pakning af ordrer, opfyldning af varer samt besvarelse af diverse mails. Det mest irriterende er, at jeg mister overblikket på denne måde. Der er for mange ting, jeg ikke helt ved, om eller hvornår der er blevet gjort!:-(
Sikke et surt opstød dette indlæg egentligt er, hva'?!:-)))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?