<$BlogRSDUrl$>

16.11.05

Nederdel Striksammen - vi starter i aften!!!
Uanset om alle er klar endnu, så går det løs i aften - for der er mange ivrige, der ikke kan vente længere!:-)
I dag er det min fridag - og jeg skal på udflugt efter diverse sjove ting og sager til butikken, så her kan blive fint til mit Åbent Hus i næste uge!
Og så lige en oplysning til Britt ang. min Kaunijakke.
Jeg har altså KØBT den!:-)
Men jeg kan snildt fortælle, hvordan den er lavet:
Man tager 2 bundter Kauni effektgarn + en strikkemaskine og strikker nogle store baner i dobbeltgarn. Disse smides i vaskemaskinen ved 40 grader, så de valkes let. Herefter er det frem med et enkelt jakkemønster, en saks og en symaskine - og vupti har man en ny jakke. Nemt hva'?
Kauniknappen sætter lige prikken over i'et.
Jeg kan fortælle, at jakken har hængt på mig i 5 dage nu - og jeg elsker den!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?