<$BlogRSDUrl$>

30.11.05

Selvdisciplin!!!
Det er - når man første gang i 4 uger vågner en morgen UDEN at have ondt i skulderen - og så lade være med at kaste sig over det højtelskede strikketøj!:-)
Det er godt nok svært - og vel på linie med at holde op med at ryge, vil jeg tro!!!
Det er helt tosset, så voldsomme abstinenser, jeg har!:-)
Men jeg vil bare ikke igennem sådant et smertehelvede én gang til. 24 timer i døgnet har det gjort ondt!:-(
Så jeg skal nok holde mig på måtten, til jeg er helt sikker på ikke at få tilbagefald.

Og hvad får jeg så min fridag til at gå med?
Jo, jeg skal til kaffeslapperas hos en veninde, der havde fødselsdag i fredags - hyggeligt med sådan et afbræk i en ellers susende travl hverdag!:-)
Og måske vil jeg også lige snige mig ind til computeren og lægge sidste hånd på min Julekalender, der starter til midnat! Jeg elsker bare at lave sådanne overraskelser til alle mine dejlige kunder!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?