<$BlogRSDUrl$>

3.12.05

Bogsalg!
Hermed sætter jeg hele min store bogskat af patchworkbøger til salg!!!
Mine behandlere mener ikke, jeg kommer til at sy igen - så nu har jeg taget en rask beslutning - og sat punktum for den epoke i mit liv!:-)
Skynd dig at se, om der skulle være nogle i blandt, du måtte ønske dig brændende.
Jeg sælger dem til en enhedspris på 100,- kr. pr. stk. (+ forsendelse!) - mange er under halvpris.
Alle bøger er som nye - og kan derfor sagtens bruges som julegaver!!
Listen kommer her:
101 Log Cabin Blocks by Linda Causee
101 Log Cabin Flowers by Linda Causee
101 Quilt Block by Linda Causee
A New Slant on Bargello Quilts by Marge Edie
A quilters Ark by Margaret Rolfe
Amish Quilts by Roberta Horton
Bargello Basics by Shirley Liby
Bargello Quilts by Marge Edie
Bargello Tapestry Quilts by Marilyn Doheny
Batik Beauties by Laurie J. Shifrin
Beyond Log Cabin by Kerry Gadd
Color and Cloth by Mary Coyne Penders
Color for Quilters II by Susan McKelvey
Color Magic for Quilters by Ann Seely & Joyce Stewart
Creative Ideas for Color and Fabric – Quilt Collection
Des Quilts, des Quilts et Encore des Quilts by Diana McClun & Laura Nownes – på fransk!
East Pieces by Margaret J. Miller
East Stash Quilts by Carol Doak
Easy Mix and Match by Carol Doak
Easy Paper-pieced Keepsake Quilts by Carol Doak
Easy Paper-pieced Miniatures by Carol Doak
Farver og Abstrakte Former af Charlotte Yde
Go Wild with Quilts by Margaret Rolfe
Great American Quilts – Book Four
Kids Can Paper Pjece by Shirley Liby
Leg med Patchwork af Bente Birk
Make Any Block Any Size by Joen Wolfrom
Patchwork Minus Mathwork by Linda Causee
Patchwork Persuasion by Joen Wolfrom
Patchwork Quilt Tsushin – nr. 48
Patchwork Quilt Tsushin - nr. 59
Patchwork Quilt Tsushin No. 24
Pattern Play by Doreen Speckmann
Quilt a Koala by Margaret Rolfe
Quilts from Nature by Joan Calvin
Quilts, Quilts und noch Mehr Quilts by Diana McClun & Laura Nownes – på tysk!
Sewing on the Line by Lesly-Claire Greenberg
Soft-Edge by Jinny Beyer – på fransk!
Square Dance by Martha Thompson
Starmakers Ablaze by Kaye Wood
Stretching Tradition by Lynn G. Kough
Symmetry by Ruth B. McDowell
The Block Book by Judy Martin
The Border Workbook by Janet Kime
The Log Cabin Design Book by Christal Carter
The New Sampler Quilt by Diana Leone
The Patchwork Planner by Birthe Hilberg

Send mig en mail på markno@mail.tele.dk, hvis du er interesseret.

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?