<$BlogRSDUrl$>

21.12.05

Året, der gik – på godt og ondt!

2005 var på mange måder et skelsættende år for vores familie.
I årets første måned mistede vi min svigerinde, der måtte opgive kampen mod kræften. Det var en hård tid for alle – og savnet vil fylde meget i mange år frem.
Og så holdt vi jo bryllup for vores ældste datter Lise!:-)
En skøn ”international” fest med gæster fra 5 forskellige lande. Snakken gik lystigt på, et til festen opfundet, ”udenlandsk”!
Sådan et bryllup er så sandelig en glædelig begivenhed, men på samme tid også ret så bekymrende.
Det betyder nemlig, at min elskede datter flyver så langt væk fra reden som muligt og bosætter sig i Canada sammen med sin ægtemand!!! Det har jeg grædt mange tårer over!!!

Og så er der jo helbredet!!! Det er et kapitel for sig selv – og faktisk ikke værd at ofre spalteplads på!
Det har været et smertens år med mange pinefulde behandlinger og nedslående beskeder. Det hele mundede i efteråret ud i, at jeg måtte opgive at være garndistributør og afgive mit engrosfirma til en anden! DET kostede mange søvnløse nætter, før alt var på plads – og jeg havde vænnet mig til tanken!
Nu kan jeg så glæde mig over, at jeg stadig er i stand til at drive mit eget lille garnfirma – og at jeg har en trofast kundeskare, der værdsætter mine anstrengelser!

Familien blev i foråret og sommeren forøget med to livlige kattekillinger – Figo og Garfield. Førstnævnte blev hentet til huse for at udfylde savnet efter vores dejlige lille Garfield, der blev kørt over lidt oppe af vejen. Og den nye Garfield – ja, han flyttede simpelthen bare ind!!! Han havde valgt os – og nu er han hele familiens kæledægge!!! Sammen med gamle Oliver udgør de to husets virkelige ”ledelse”. Vi andre er bare deres ydmyge tjenere!!:-)

Mit ønske for 2006 er ganske enkelt, at det må gå fremad!!!
Et beskedent ønske – men dog med så store forventninger, at det kan tage pusten fra enhver.
Jeg ønsker et år uden smerter, et år med glade arbejdsdage, et år med tid – og råd – til ferie i Sydens sol og varme – og sidst, men ikke mindst, et år med et godt familie- og vennesammenhold.
Det væsentlige i livet kommer i højsædet efter at være kommet helskindet gennem det Herrens år 2005!!!

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle, der måtte kigge indenfor her på bloggen!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?