<$BlogRSDUrl$>

6.12.05

Total nostalgi!:-)
Åååååhhhhh, pladegarn - hvilken fryd!
Det bringer billeder frem af stribevis at trøjer i 70'erne, Beatles, theklubber, bilfrie søndage, langt hår, Nej til Atomkraft, protestmøder, tilbage til naturen, plakater med Mao og Karl Marx, Savage Rose m.m.
Hvor var livet dog herligt ukompliceret dengang, jeg var ung - men vi tog det skam meget alvorligt!:-)
Dette tilbageblik blev sat i gang af dette skønne garn, som her er vist i et vamset sjal i min julekalender:

Det er min veninde, Bettina, der har strikket sjalet op for mig - for jeg må jo ikke selv!!! Men ih, hvor det dog kribler i fingrene. Jeg elsker simpelthen pladegarn. Det er så blødt og lækkert at røre ved. Og der er så mange muligheder for at strikke de skønneste trøjer. Tænk bare på et hav af lynhurtige børnetrøjer - én i hver farve - sådan bare VUPTI. På pinde nr. 7, går det nemlig stærkt!:-)

Og så lige til Pattern-a-Day kalenderne.
Har du ikke hørt fra mig nu - ja, så blev du desværre ikke én af de heldige.
Der er så mange, der har skrevet, at jeg ikke lige kan overskue at svare hver enkelt af Jer. Men mange, mange tak for de sjove bud!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?