<$BlogRSDUrl$>

1.1.06

Den første dag i det nye år!
Der er noget ganske særligt ved at sidde her på den første dag i et helt nyt år.
Hvad mon året vil bringe?
Hvilke oplevelser ligger forude?
Hvor meget vil jeg selv være i stand til at præge årets begivenheder?
Der er mange, der bruger denne første dag på at lave et nytårsforsæt - men det har jeg bestemt, at jeg ikke vil. Jeg vil i stedet sætte mig nogle mål - og bestræbe mig på at få dem opfyldt. Hvad det er, forbliver en hemmelighed - det er trods alt ikke helt privat dette her sted!:-))
Men jeg har lavet en klar prioriteringsliste - og vil så glæde mig til at kunne krydse punkterne af ét efter ét.

Dagen idag er gået med at rydde op efter julen og nytårsaften. Nu ser her helt hæderligt ud igen. Jeg ER altså ikke meget for al den pynt og tingeltangel, som begge begivenheder bringer. Jeg ved det godt - jeg er meget kedelig på det punkt!!
Men med et rent og ryddeligt hjem, vil jeg nu glæde mig til at gå ned og købe nogle forårsbebudere i morgen til at stille i de tomme vindueskarme. Jeg trænger til at blive mindet om, at foråret er på vej. For foråret betyder udsigt til ferie i Sydens sol og varme - og det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg har fået penge i julegave til rejsen!:-)
I aften tror jeg sørme, at jeg vil prøve, om ikke jeg kan strikke - bare en lille smule. Abstinenserne er ved at være for store!!!
Og jeg skal have prøvet et par af disse strikkekits af!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?