<$BlogRSDUrl$>

30.1.06

Hvad kan der blive af ét nøgle 4-trådet strømpegarn?
I butikken sælger jeg mine berømte resteposer med 6 x 100 gram 4-trådet strømpegarn.
Jeg bliver ofte spurgt efter idéer til at anvende disse assorterede nøgler - så derfor har jeg lavet dette pigesæt ud af bare ét nøgle Opalgarn:

Sættet, der består af tørklæde, pulsvarmere og strømper, er i str. 4-5 år - og der var ikke ét gram garn tilovers!:-)

Efter en dejlig weekend med Åben Strikkestue i lørdags, hvor vi råhyggede og strikkede på livet løs, er jeg sandelig kommet ned på jorden igen. Natten og formiddagen er gået med at tage mig af min ski-invalide mand, der lige syntes, han ville slutte skituren af med århundredets styrt!!
Læge, ventetid, røntgen, ventetid, fysioterapeut, ventetid - og så endelig besked om, at skulderen ikke var brækket - men én af de store sener var beskadiget.
Pyyyhhh - det kunne have været meget værre!!!! Og hold fast, hvor er jeg træt nu!!
Men det er der ikke noget, der hedder - for jeg har åbent i butikken og må tage mig pænt af mine kunder!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?