<$BlogRSDUrl$>

14.2.06

Begrænsningens kunst!:-)
Jeg har belært af dårlige erfaringer indført noget nyt i min ugeplan.
Jeg må KUN strikke på to ting hver uge. Det betyder ikke, at jeg absolut skal gøre tingene færdige, før jeg strikker på noget andet - men jeg SKAL strikke på disse ting i den pågældende uge - og IKKE på andet.
I uge 7 må jeg strikke på disse to projekter:

Dejlige sokker i Dreamcatcher farve 1230.
Bemærk lige hvor fint rapporten passer til min. str. 38 - rib, hæl og tå er blågrøn!:-)

Og jubiiiih - så må jeg begynde at omdanne denne lækre bunke alpakkagarn til en guffet raglantrøje til Moi!:-)
Det er præmien for at have færdiggjort denne søde lille forårstrøje:

Du finder den som strikkekit her!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?