<$BlogRSDUrl$>

19.2.06

Systemet virker!:-)
Jeg - jordens mest impulsive person - strikker KUN på 2 ting ad gangen!!!
Se selv, hvad jeg har præsteret i denne uge:

Mine Dreamcatcherstrømper er færdige - og jeg er kommet et godt stykke med min 70'er-raglan!:-)
De 2 ting, jeg vælger til næste uge er så at fortsætte med min sjove raglantrøje + at strikke denne lille babyraglan med snoninger langs raglansømmene helt færdig:

Pludselig en dag har jeg både fået strikket nogle nye skønne ting + lavet alt det færdigt, der ligger og fylder i strikkekurve og kasser overalt i huset!
Jeg må med skam fortælle, at jeg næsten har 50 UFO'er liggende lige nu!!!!!
Så der skulle jo være nok til resten af året!:-)
Ved at blande det med, at jeg hele tiden må have et nyt og spændende projekt ved siden af - så håber og tror jeg på, at jeg ganske langsomt vil få foden under alle projekterne!!
Og så skader det jo heller ikke ligefrem, at offentliggøre sine planer, vel?
Jeg oplever jo dagligt, at folk spørger til, hvordan det går!:-)
Det er en kæmpe motivationsfaktor i sig selv!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?