<$BlogRSDUrl$>

20.3.06

Influenza-sikre katte!:-)
I disse tider med alverdens dårligdomme er det sikreste efterhånden at have kæledyr af garn, stof eller lignende.
Derfor har jeg meldt mig til denne her:

Men mest fordi, jeg så kan få lært at hækle igen!:-) Det er nemlig mange år siden, jeg har beskæftiget mig med det i større stil - og da slet ikke i 3D!:-))
Jeg er gået i gang med hovedet på katten - og jeg hækler i dette garn.
En rigtig blød og lækker luksuskat, bliver det!!!

Og hvorfor må jeg så godt begynde på noget nyt? (Vil den opmærksomme læser nok spørge!)
JO-DA - fordi jeg har strikket denne gamle UFO helt færdig:

Nu skal den bare lige vaskes - og så i med en delbar lynlås.
Der kommer IKKE opskrift på denne trøje, for jeg har strikket den efter en Dropsopskrift - og er i øvrigt ikke helt vild med den brede facon. Men sådan er der så meget!:-))
Og fordi min nye ting er et hækleprojekt, må jeg strikke på begge mine alpakkatrøjer i denne uge!!! Jeg elsker at lave nye regler for mine regler. Ha-ha-ha.....!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?