<$BlogRSDUrl$>

1.3.06

Se lige, hvad jeg har købt!:-)


En antik svensk Viktoria sokkestrikkemaskine fra 1931 med alt tilbehør!:-)
Åh, hvor er det bare GODT - at min gamle drøm endeligt er gået i opfyldelse. Det var præcist denne model, jeg havde ønsket mig.
Problemet er bare, at den lige nu står hos Catarina i Malmø - og den er tung som en betonklods - ifølge Catarinas mand!:-)
Så jeg skal have hovedet lagt i blød, så jeg finder en måde at få den hjem på hurtigst muligt!! Jeg kan jo slet ikke vente med at få den afprøvet, vel?!:-))

Og så melder jeg sidste uges plan fuldført!!
Jeg har bare ikke haft tid til at tage billeder, for vi har brugt de sidste 3 dage på min gemals 50 års fødselsdag.
Den lille babyraglan er færdig - og 70'er trøjen strikket til ærmegabsaflukningen på ryg og forstykke + det meste af 1. ærme!:-)
I denne uge er jeg så startet på en ny babyraglan med sommerfugle i mit nye Artesano Alpaca - samtidigt med, at jeg strikker videre på 70'er trøjen.
Altså INGEN UFO'er i denne uge - for jeg har fortjent at måtte begynde på noget nyt! SMIL!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?