<$BlogRSDUrl$>

7.3.06

Skudsikker plan!:-)
Jeg er bare så god!!!
Jeg overholder min plan til punkt og prikke!!!
Det vil sige, jeg snød jo lidt i sidste uge, fordi jeg syntes, jeg trængte til lidt opmuntring ovenpå alt det fødselsdagshalløj!:-)
Det er jo meningen, at jeg kun må strikke på én ny og spændende ting hver uge + én af mine mange, mange UFO'er.
I sidste uge KOM JEG TIL at starte på endnu en ny ting og samtidigt strikke videre på min 70'er raglan.
Det kom der dette ud af:

og dette:

Den rosa lille sag er en barneraglan med sommerfugle i det skønne, skønne Artesano Alpaca - jeg ELSKER det garn!!!
Jeg kunne strikke den ene model efter den anden - og finde på masser af finurligheder - men så let slipper jeg ikke!
Som straf for at bryde mine egne regler i sidste uge SKAL jeg lave denne UFO

helt færdig, før jeg må strikke videre på mine to alpakkaprojekter!
Og spørg lige, om jeg gider?!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?