<$BlogRSDUrl$>

18.4.06

Der kom en pakke med posten i dag!:-)
Se bare her:

Lækkert håndfarvet og håndspundet merino og silke fra Dorthe Hedehus i Aalborg.
ÅH, hvor er det dog smukt - og så er det til Moi!:-)
Jeg er, som I nok kan se, begyndt at samle på disse individuelt fremstillede sjældenheder. Det er en nydelse for øjne og hænder at se og røre ved dette garn!!
Og der er mere på vej fra Kathe Lewis. Jeg føler mig forkælet, at jeg kender disse dejlige kvinder, der har tid og overskud til at lave noget så smukt og luksuriøst til mig!
Ellers er påsken gået med at pleje mit skrantende helbred. Det har været godt med nogle dages total afslapning i familiens skød!:-)
Men jeg har skam også strikket lidt:

Og hvad er så det? Ja, det er stort nok til at være en nederdel med sele!:-)
Men det skal altså lige en tur i vaskemaskinen - og så må vi se, om det ser ud, ligesom jeg forestiller mig inde i hovedet!!
Det er Evilla Artyarn, der har stået for skud - fortsættelse følger!:-)

1. vask ved 30 grader: Evilla Artyarn valker ikke nok ved denne temperatur.
Nu giver jeg det en gang til ved 40 grader!
Så får vi se!!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?