<$BlogRSDUrl$>

8.4.06

Mens vi venter på sol og varme!
Kan I lige nyde synet af min nyeste orkidé - Miltonia:

Smuk ikke sandt? Der er 3 blomsterstængler mere på vej!:-)

Og laver jeg så overhovedet nogensinde håndarbejde?
Ikke meget!
Min gigt plager mig en del for tiden. Nu er den også gået i hænderne!:-(
Men lidt småting har jeg da begået - f. eks. syet knapper i disse to:

Der er strikkekits på vej!:-)
Garnet er fra Lana Grossa, som endelig - efter 3 år - har godkendt mig som forhandler!!! JUBIIIIIIIHHHHHH......
Og her kommer lige den første sok af deres kollektion Color Tweed:

Den opmærksomme læser vil vide, at jeg ææælsker tweedgarner - men helst med lidt sprælske farver som denne her!:-)

Og hvordan går det så med mine trøjer, vil nogle nok spørge?
Jeg kan kun sige FREMAD!:-)
En lille smule hver dag bliver da også til noget, ikk'?
Pludselig en dag er der billeder af de færdige vidundere!:-))
De sidste 3 uger er gået med fødselsdag i butikken - og derfor har det været så som så med energien, når jeg endelig er kommet til strikketid!
Men nu hjælper det ganske givet en smule - håber jeg!:-)
Med den elendige påske, vi har i udsigt - er det da kun vejr til at strikke!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?