<$BlogRSDUrl$>

27.4.06

Restestrik-along? + Regler
Jeg iler lige til med en forklaring på, hvad Strik-alongs er:
I al sin enkelthed går det ud på, at én eller anden vælger et emne - eller måske en færdig opskrift - og så spørger andre, om de vil være med til at strikke projektet på samme tid! Og så vise billeder undervejs og af det færdige resultat!:-)
I dette tilfælde har jeg kastet bolden op til en Restestrik-along - og her kommer lidt inspiration til, hvad det kunne være - i f.eks strømpegarnsrester:
De sjove Monstersocken hos tyske strikkere.
Denne skønne resteraglan, strikket oppefra og ned.
Eller hvad med Prudence Mapstones Freeform Knitting?
ALT er tilladt - blot SKAL, der bruges restegarn.
Det er FORBUDT at bruge et helt nøgle til projektet!:-)
Man må gerne lave flere projekter - blot skal der vises billede af det hele?
OK?
Hvem er med nu?

Og så er der altså gået forår i den her på matriklen.
Jeg er lige kommet hjem fra byen med:
3 x blommetomat
3 x cherrytomat
1 x skoleagurk
1 x futuraagurk
til drivhuset!:-))
Og så har jeg sat 10 forskellige georginer til spiring!
Vinranken er vågnet og begyndt at skyde - og ude i haven er alle påskeliljerne og narcisserne sprunget ud. Jeg ELSKER forår!:-))

NYE DELTAGERE TIL RESTESTRIK-ALONG:
Camilla
Christina

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?