<$BlogRSDUrl$>

11.5.06

10, 20, 30....
...100, 200, 300... 310, 320, 330... OVER 330 forskellige strømpegarner har jeg på lager lige nu!!!! Og det er kun de aktuelle af slagsen. Udover det har jeg omkring 50 udgåede i mine restekasser!
Jamen, er det ikke mageløst, at det er lykkedes mig at skrabe sig så mange sammen?!:-)
Og der kommer flere endnu!:-)))
Jeg VILLE jo absolut være den største, den bedste, den mest iøjnefaldende strømpegarnspusher i Norden - og mon ikke vi snart kan fastslå, at det er lykkedes mig? Fnis....
Håbløs ubeskeden - jeg ved det godt!:-)

Nå, men det er lidt af en overspringshandling, der gør at jeg går rundt og tæller alle mine strømpegarner. JEG SAVNER MIN MAND!!!! Han er på fugletur i Spanien og de 2 x 5 min.'s kontakt i løbet af den sidste uge kan slet ikke dække mit behov for at sludre!:-)
Men I skal ikke fortælle ham, at jeg har det sådan - så får han bare storhedsvanvid!:-)))

Ja, OK - jeg strikker skam!!!
Jeg har genfundet min sommerUFO fra sidste år i Apollo bomuldsgarn:

Har nu strikket BEGGE ærmer og er nået halvvejs op til ærmegabet på ryg og forstykke - så der er håb om, at den bliver færdig i år!:-)
Derudover strikker jeg barselgave til familiens lille nye dreng, der kommer til verden i næste måned. Det er en hemmelighed, hvad det er - lige lidt endnu!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?