<$BlogRSDUrl$>

18.5.06

Feriekufferten!:-)
Det bedste ved snart at have ferie er at gå og overveje, hvad der skal puttes i kufferten. Strikkekufferten forståes!:-))
I år har jeg valgt dette:

Det er alt sammen strikketøj til mig selv!!!
Magen til egoist, hva'? Men nu er det altså helt og holdent min tur til at vælge.
På billedet er min vinrøde UFO fra sidste sommer, som jeg er nået til deling ved ærmegabet af. Den er jo snart færdig og klar til sol og varme!:-)
Så er der et par herlige varme røde Meilenweitstrømper, hvor jeg netop er begyndt på en (for mig) ny slags hæl. På vrangsiden strikker man hele tiden 1 løs af, 1 vrang - så stykket ligesom bliver dobbelt á la vævestrik. Det har jeg længe haft lyst til at prøve. Hælstykket bliver trukket lidt sammen - og skulle efter sigende sidde meget bedre på foden. So far - ser det lovende ud!:-)
Så er der mit "Du må godt begynde på noget nyt her i ferien"-strikketøj. Jeg vil lave forsidemodellen på bogen i den mørke skovgrønne farve med mosgrønne kanter. Det er 6-trådet Regia Silk, der er det udvalgte garn.
Til sidst et nøgle Super Soxx og et nøgle Kamæleon til nye strømper, der skal matche til trøjen, når den engang bliver færdig!:-)

I morgen tidlig kører vi til Randers Regnskov for at fejre min søns fødselsdag - og på lørdag står den på ferie indtil midt/sidst i uge 23.
Kan I hygge Jer så længe - jeg vender frygteligt tilbage!:-)))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?