<$BlogRSDUrl$>

5.5.06

Galleri!
Se lige her, hvad jeg har fået tilsendt - eller selv fundet frem!:-)

Denne skønne lille pigetrøje er strikket i garn fra én af mine Bébéresteposer af Hanne Schrøder. Er den ikke bare nuttet?
Tjek lige linket til Hannes side og se alt det andet lækre, hun laver!!!

Dette er så et bidrag til min Nederdel-Striksammen - udført af Margot/Virtuella i Norge.
Fantastisk resultat - ikke sandt?
Jeg sender mine varmeste tanker til dig i dag Margot. Held og lykke!!!

Denne vamsede nederdel er strikket af Rikke i det dejlige Bloomgarn - som er på tilbud lige nu!:-)
Sidst - men ikke mindst kommer her et yndigt billede af Camilla's søn Mads i en dejlig hjemmestrikket raglantrøje i håndfarvet Patagonia Cotton (som sørme også er på tilbud!):

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?