<$BlogRSDUrl$>

26.5.06

Midtvejsmelding!:-)
Denne "ferie" er nu nået ca. midtvejs - og hvad har jeg så bedrevet so far?
Jo - jeg har været i Espergærde og Helsingør og besøge mine brødre med familie - og været FASTER i stor stil. Det var dejligt!:-))
Så har jeg været en tur i Sverige og besøge Catarina og hente min gamle antikke sokkestrikkemaskine. Den er bare SÅ flot - og meget, meget velholdt. Det bliver sjovt at få den pakket ud.
Dernæst har jeg været på indkøbstur til butikken - og fundet en masse spændende tilbehør i det fedeste kernelæder (kurve og deslignende!) Det kan I bare glæde Jer til at se.
Og jeg har besøgt Vivian (og dejlige Gry) og hentet lidt isolering!:-)
(Tak for sidst, Viv!)
Men det mest "begivenhedsrige" i denne uge har været en tur på et privathospital for at bliver scannet og få taget nogle prøver. Resultater foreligger i næste uge - så får vi se, hvordan det ser ud!!!
Nu er jeg lige hjemme for at komme til mig selv igen, før vi finder ud af, hvad resten af ferien skal gå med.
Og har jeg fået strikket? Ja-ja-da - en halv strømpe i Meilenweit!!!:-)
Jeg har bare ikke kunnet finde roen til det med to niecer og en nevø, der krævede at blive underholdt fra TIDLIG morgen til temmelig langt ud på aftenen.
Og lige nu kan jeg ikke så godt bruge min arm på grund af biopsien!:-(
Jeg håber snart at være fit for fight igen!
Ha' det godt - jeg vender tilbage med billeder af mine indkøb, når jeg har samlet lidt energi!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?